Mä tykkäsin aika paljon läträtä vedessä, vaik uimisesta en tykkää. Mut kahlaaminen on kivaa!1kastuttiin-normal.jpgSit mä kokeilin kans uusia korvamuoteja ja yritin selvittää miten pieni porokoira voi näyttää kurjimmalta ja maksimoida säälipisteet.2kurjakorvamuoti-normal.jpgSit me nähtiin Äitiä!3nahtiinaiti-normal.jpgIhmiset ois halunnu ottaa yhteiskuvaa ja mä poseerasinkin tosi nätisti, mut äiti vaan söi ruohoo!4aiti-normal.jpgMusta oli paljon järkevämpää tuijottaa namia, mutta ehkä äiti ei vaan tajunnut...5aiti-normal.jpgMä oon äidin kokoinen!7aiti-normal.jpgKattokaa vaik!8aiti-normal.jpgNäin pieni mä olin vielä talvella. (5 tai 6 kk)9vertaatalvi-normal.jpgÄitillä oli pitkä kieli.10aiti-normal.jpgKu äiti ei halunnu leikkii mun kaa, niin mä löin sitä päin kuonoa, et leiki!11aitiakuonoon-normal.jpgNo kyl se sit lähti vähä juoksee. Sit mä päätin syödä sen nenän.12syotiinaiti-normal.jpgSit mä myös leikin ton ihmisen kanssa, kun sen elämä ois muuten ihan tylsää.13leikittiin-normal.jpgSit me käytiin jossain Lappeenrannas tutustumassa pieniin ihmisiin.13tutustuin-normal.jpgSit mä näytin nätiltä.14naytinsievalta-normal.jpgJa olin melkein kokoajan tosi iloinen ja kiltti.15oltiinilosii-normal.jpg