Ekaks me opiskeltiin paljon. Se oli aika rankkaa.1opiskeltiin-normal.jpgSit me ajettiin ainakin kakssataa tuntia ja käytiin tapaamassa siskoa. Me juostiin kahtatuhatta ja mul oli kivaa!2n%C3%A4htiinsisko-normal.jpgSit mult kiellettiin yhtäkkii vapaanajuoksu, vaikka mulla piti muka olla jotku juoksut. Vähän aikaa elämä oli ihan kauheeta ja mä olin ihan onneton.1oltiinjuoksuissakauheaa-normal.jpgKerran viikossa multa leikattiin kynnet. Se oli ihan kivaa.3leikattiinkynsii-normal.jpgSit me retkeiltiin. (Kuvaajana Heikki)3retkeiltiin-normal.jpgSit me retkeiltiin4retkeiltiin-normal.jpgSit me retkeiltiin.5retkeiltiin-normal.jpgSit mä tipuin vahingossa sellaseen syvään ojalampeen, mut mä pärskin ja tyrskin ja sit toi emäntä veti mut ylös. Sit mä ravistelin kauheesti ja menin juoksemaan pellolle ja sit mä olin niin likanen et kotona mä jouduin suihkuun! 6tiputtiinlammikkoon-normal.jpgMul oli sillon aika paljon enemmän karvaa ku nyt.7oltiintosikarvaisia-normal.jpgSit me mentiin mökille ja mä sain leikkiä laivakoiraa!8kaytiinmokilla-normal.jpgMökillä mulla oli tärkeä tehtävä vahtia, ettei palvelusväki vaan vahingossa syöny mun eväitä grillistä.9vahdittiingrillia-normal.jpgSe oli aika rankkaa.10vahdittiingrillia-normal.jpgSit oli nii kuuma et mä melkeen kävin uimas. Mut en iha, koska mä tykkään et jalkojen pitää yltää pohjaan.11kaytiinmelkeinuimassa-normal.jpgSit mä yhen kerran mä näytin vähän lihaksikkaalta. Sellaselta bodarikoiralta.12oltiinlihaksikkaita-normal.jpgPallojen jahtaus on parasta mökillä!13lihakset-normal.jpgNäin. Mä sain sen.14lihakset-normal.jpgJa sit mä nautin, koska kesä on paras!15nautittiin-normal.jpg