Olen kirjoittanut blogia Lounan kanssa touhuamisesta ihan sen pentuajasta saakka, mutta ne ovat lukkojen takana toisen blogi-sivuston arkistoissa. Erinäisistä syistä päätin tulla vuodatuksen puolelle ja ajattelin saman tien jättää blogin julkiseksi. En ole vielä päättänyt jaanko linkkiä noin yleisemmin, eikä nää meidän treenikertomukset ole varmaan kauhean antoisia muille kuin mulle itselle, mutta ehkä mulle näin tulee kirjoitettua säännöllisemmin, kun on edes sellainen illuusio, että joku saattaisi joskus löytää paikalle. Eli jonkinlainen psykologinen potku persauksille.

Olen siis Essi, melkein 25-vee pääkaupunkiseutulainen. Louna on nyt 9 kk porokoirateini, jonka kanssa puuhaan tällä hetkellä lähinnä tokoa. Halua olisi tehdä paljon muutakin, ainakin agia ja jälkeä, mutta koiraharrastuksen ulkopuolinen elämä (opiskelu, työt ja työn puute) on toistaiseksi rajoittanut treeniaikaa (ja rahaa) ja siten myös harrastusten määrää. Tokoa treenataan omin nokkinemme. Kerran-pari viikossa kokoonnumme parin kaverin kanssa yhteistreeneihin ja tulevaisuudessa tulemme treenaamaan tokoa myös ohjatusti.

Tavoitteita on, mutta mä en uskalla vielä sanoa mitä ne on. Toisaalta treenataan omaksi huviksemme, koska ei koko harrastuksessa olisi mitään järkeä jos siitä ei nauttisi. Toisaalta taas mä en osaa tehdä jotain, jos mulla ei ole sille tekemiselle joku syy, tarkoitus ja päämäärä, josta syystä tämä tavoite on ääneenmainitsematon varovainen tosiasia. Katsotaan sitten myöhemmin, miten ne tavoitteet täyttyy. :)